tisdag 10 maj 2011

MEN DU ÄR JU KÄR I MIG

hade roligaste dygnet på flera år känns det som i fredags/lördags! skrattade oavbrutet ungefär. var med flisan och irma som är världens knäppaste och varmaste och roligaste. vi förfestade och five-festade och promenerade och fredagskvällen slutade i en replokal där vi kände oss så missanpassade så vi gick hem till flisan och fnissade och kokade makaroner och försökte se en film men som slutade med att jag blev åksjuk och vi somnade i hennes soffa. så mycket detaljer som förtäljer historien, men så lite tid. internskämt är ju heller aldrig lika kul om man förklarar dem, som skämt ungefär. tappar meningen liksom. lördagen vaknade vi jättetidigt så vi köpte mat och satte oss i sf-parken, förlyttade oss efter några timmar och gick en runda på stan innan vi satte oss på bc och drack kaffe. när vi kände oss klara där gick vi och handlade och lagade middag hos flisan och såg filmen som vi somnade ifrån natten innan,sen kom resten av gänget och gjorde oss sällskap. kvällen slutade med öl och chips på rikards baksida med utsikt över ök. hehe, vad lame det känns att räkna upp händelser såhär i efterhand när, när det skedde kändes så episkt. från ett episkt till ett annat, ikväll går min och klaras 24-timmars resa av stapeln! längtar så mycket och det känns så overkligt för jag åker ju aldrig på impulsiva resor. nu måste jag sova ett tag innan mina ögon fastnar i kors. hälsar stockholm från umeå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar